Foxwell NT809 OBD2 Car Diagnostic Scanner 28 Maintenance All System Scan EPB BMS OIL SAS ABS Bleeding OBD 2 Automotive Scan Tool סורק תקלות מקצועי חדש שנת 2022 מומלץ מעליאקספרס

Foxwell NT809 OBD2 Car Diagnostic Scanner 28 Maintenance All System Scan EPB BMS OIL SAS ABS Bleeding OBD 2 Automotive Scan Tool סורק תקלות מקצועי מבית פוקסוול חדש שנת 2022 מומלץ מעליאקספרס

✔️מסך 7" טאצ' 
✔️מערכת הפעלה אנדרואיד 9 
✔️סורק את כל המערכות ברכב
✔️סריקה מהירה ע"י VIN
✔️28 מערכות איפוס 
✔️מכשיר חדש! 2022 - תומך בכל הרכבים החדשים
✔️תומך חיבור אינטרנט WIFI

לרכישה - https://s.click.aliexpress.com/e/_AqAf0D
משלוח חינם !

 

 

פוכסול NT809-כל מערכת עם 28 + איפוס שירות

אם אתה מקצועי מכונאי או לא, זה עוזר לך לדעת מה השתבש עם המכונית, איזה חלק צריך להיות תיקון ואיזה לא. אתה יודע שאתה יכול ללמוד יותר על המכונית שלך דרך זה קוד קוראים וכלי סריקת, אז חיסכון עלויות תחזוקה מיותרות.

✔️All מערכת לאבחן
✔️ 28 + חם משמש איפוס פונקציה
✔️ 2021 מראש חומרה-פועל מהיר
✔️One לחץ משלוח עדכון
✔️No נוסף תוכנה דמי
✔️Support 2021 דגמי מכוניות חדשים
✔️Valuable פונקציות נוספות: אחד-לחץ צילום מסך, להקליט וידאו, אחד-לחץ עדכון, מרחוק אבחון, מהיר תמיכה, דו"ח בדיקה, נתונים זרם שיא והשמעה & הדפסה, אבחון משוב, וכו '.

כל אחד סורק, שלך מוסך צרכי!

מה שעשינו על פוכסול NT809 רכב אבחון סורק?

1. משודרגת שבב הפעלה מערכת זרוע כדי אנדרואיד 9.0
שבב חדש שפותח עם חכם מערכת הפעלה יהיה להגדיל באופן משמעותי את ביצועי ונוח ב אבחון תהליך.

2. מכסה יותר רכב כלי רכב מותגים: מתוך עשרות כדי 108 רכב עושה
כך כל-חדש NT809 מצויד חזק כיסוי רכב תוכנה על יותר מותגי רכב עד 108. לא צריך לרכוש את רכב במיוחד תוכנה.

3. יותר תחזוקה איפוס פונקציות: מ 19 מאפס 28 מאפס
פוכסול NT809 ob2 קורא יש 28 מאפס פונקציות יהיה ביותר נפגש דרישות על בסיסי תקלות. אחד הוא מספיק, לא צריך לשלם תשלום נוסף כדי להוסיף איפוס שירות!

4. אינטואיטיבי 7 ”מגע מסך
פוכסול רכב סורק NT809 עם מסך גדול יותר גודל וחכם מגע בקרת מצב, יהיה להגדיל באופן משמעותי את יעילות אבחון יותר למשתמש ידידותי!

5. חדש עדכון סוג, לחסוך לך ממחשב עדכון
אנחנו תמיד לראות לקוחות תלונה: זה רגיל לעבוד עם IOS, עדכונים הם רק Windows מבוסס/שדרוג קשה/דרך כדי מסובך כדי עדכון/בילה מעל 2 שעות על עדכון

כך פוכסול NT809 אבחון קוד reader עדכון חדש WiFi באינטרנט סוג, להיפרד Windows עדכון, לחסוך את זמן וקל לשימוש.

כל-מערכת אבחון, אחד הוא מספיק!

עם כל מערכת כיסוי, אתה לא צריך לרכוש נפרד רכב קוד קורא כדי לבצע פעולות שונות.

מלא מערכות של 4 מרכיבים עיקריים של רכב: גוף, כוח-רכבת, מארז ומערכת חשמל ואלקטרוניקה.

גוף עיקרי חלקי: מיזוג אוויר/משלימה מתנפח איפוק מערכת (SRS/כרית אוויר)/מושבים/דלתות/Gateway/ Windows בקרת מודול/ניווט מערכת/אודיו מערכות/נעילה מרכזית ......

כוח-רכבת: מנוע מערכת/פליטה מערכת/דלק אספקת מערכת/שידור מערכת/ארבעה גלגל כונן (4WD)......

מארז: מערכת למניעת נעילת בלמים (ABS)/היגוי זווית חיישן (SAS)/אלקטרוני חניה בלם (EPB)/השעיה והיגוי מערכות/חשמלי כוח היגוי (EPS)......

אלקטרוניקה כוללת: אודיו מכשיר/הצתה מערכת/תאורה/חיישנים/מתגי חשמל ......

NT809 תמיכה 28 + חם משמש איפוס פונקציות

1. שמן אור איפוס (עבור 85 מותגים)-מאפשר לך לאפס את שירות מנורות עבור חדש חישוב של מנוע שמן חיים מערכת ברגע לשנות את שמן. את שירות מחוון מערכת נועד להתריע נהג כאשר הרכב הוא עקב במשך שירות.

2. ABS דימום (עבור 65 מותגים)-אוויר תקבל בתוך בלם מערכת לאחר להחליף רכיבים כגון מחוגה, גלגל צילינדרים. את אוויר יש להסירו על ידי דימום הבלמים כדי לשמור איתנה בלם דוושת. הערה: פונקציה זו רק תומך כלי רכב שיכול לעשות אוטומטי דימום.

3. סוללה התאמה (עבור 43 מותגים)-מאפשר לך יש חדש סוללה תוקף לאחר החלפה, ברור תקלות מלוח המחוונים ותצוגה נוכחית סוללה פרטים של הרכב.

4. D-P-F התחדשות (עבור 59 מותגים)-רק עבור דיזל 12V רכב. מאפשר לך לבצע את נאלץ regen ניקוי כדי לנקות את חסימה דרך רציף שריפה של חלקיקים שנתפס d-P-F מסנן. כאשר התחדשות מחזור הושלם, את D-P-F אור באופן אוטומטי יוצא.

5. SAS התאמה (עבור 87 מותגים)-לבצע כיול של היגוי זווית חיישן כדי לשמור את המכונית ריצה ישר. על כיול מוצלח של חיישן, התקלה שלה זיכרון יבוטל באופן אוטומטי.

6. מזרק קידוד (עבור 61 מותגים)-לכתוב את ומזרק קוד לתוך רכב מערכת עבור נכונה צילינדר הזרקת כמות. -עבור בנזין או דיזל 12V רכב.

7. EPB איפוס (עבור 63 מותגים)-לעזור להחליף ולאפס את בלם pad. זה פונקצית נדרש עבור תחזוקה של אלקטרוני בלימה מערכת של בטיחות ויעילות.

8. תב"ע (עבור 79 מותגים)-כאשר תנועה טווח הוא לא ידוע, את ECU פשוט יש מושג איפה להגדיר את מצערת. את ECU חייב לדעת את טווח תנועה מלא של מצערת מנת שזה כדי כראוי לשלוט מנוע. באמצעות את מיקום מצערת חיישני מצערת גוף, את ECU לומד את מלא פתוח סגורים מלאים עמדות דרך שונים הברית (סרק, חלק מצערת, WOT) הידוע מצערת גוף יישור (TBA).

9. להחליף כרית אוויר ECU מודול (עבור 27 מותגים)-הערה: זה לא תומך כרית אוויר התרסקות נתונים ניקוי. מסייע להתאים את כרית אוויר חדש מידע עם את ECU ולתת לו לדעת את תקלות כבר לתיקון.

אחר: מושב התאמה//F איפוס/שינוי השפה/TPMS איפוס/E-G-R הסתגלות/פנס איפוס/אשכול/מצמד הסתגלות/CVT/מבחן EVAP/ציוד ללמוד/ODS & OPDS/חמצן חיישן מבחן/ראש משאבת דלק/TCM שמן/שידור הסתגלות/T-U-R-B-O/ Windows-דלת

ְ

שימושי איפוס שירות

●ABS דימום: ABS בלם דימום כדי לקבל מוצק בלם pad לאחר אוויר תשישות.

●DPF שירות: לבצע פונקציות רבות כדי מסנן חלקיקי דיזל מערכת. את כלי יהיה לנהל DPF התחדשות, DPF רכיב החלפת ללמד ב ו DPF ללמד ב לאחר החלפת מנוע יחידת בקרה.

●Injector קידוד: לכתוב מזרק בפועל קוד או לשכתב קוד בECU למזרק קוד של המתאים צילינדר כך כמו כדי יותר במדויק שליטה או נכון צילינדר הזרקת כמות. לאחר את ECU או מזרק הוא מוחלף, מזרק קוד של כל צילינדר חייב להיות אישר או מחדש מקודד כך את צילינדר יכול טוב יותר לזהות מרססים כדי במדויק בקרת הזרקת דלק.

●A/F להתאים: שינוי בהתאמה את דלק אספקת כדי לשנות את קיטור ייצור של הדוד maintanin את מאזן אנרגיה בבעירה תהליך.

חכם שיא, נתונים התקשרות הוא מוכן בשבילך!

--- 4 ב 1 לחיות נתונים זרם: אתה יכול לבדוק את תנאי מכונית עם מפורט נתונים וגרף ב אינטואיטיבית. מאפשר לך להציג גרף בו זמנית ולמזג 4 של אותם בגרף אחד כדי להשוות.

--- נתונים שיא והשמעה: הקלטת את אבחון בעיות והשמעה אותם לבדיקה נוספת או להשוות הוא נוח דרך לתקן את המכונית תקלות. לא צריך כדי לאבחן את הרכב שוב. גם יכול להראות אלה נתונים לחנות לתיקון עובדים כאשר אתה יכול לא לפתור אלה בעיות בעצמך.

--- באינטרנט משוב והצעות: אתה יכול להגיש שלך בעיות עם מפורט קבצים & מצורפים בזמן אמת. פוכסול מקצועי טכנאי נענה לך לאחר לבדוק את פרטים. נגיעה בסמל על למעלה כדי גישה להגיש דף.

--- אבחון דו"ח: כל את תוצאות האבחון יכול להיות שנוצר כדי דו"ח. לחסוך את אבחון בעיות להיכנס “נתונים מנהל” --- “דו"ח” כדי לשמור אותו PDF קובץ. ואז אתה יכול להעביר את דו"ח אתה רוצה באמצעות דואר אלקטרוני/Bluetooth/מדפסת (טיפים חמים: את מדפסת יכול להיות זמין כאשר להתחבר לתוך אותו אינטרנט).

מהיר מזהה VIN מספר & ECU מידע

אחד-לחץ לקבל אתה vechicle מידע, כולל VIN מספר, שחרור שנה, דגם ומנוע סוג. אז אתה יכול להיכנס מלא מערכת אבחון ישירות. זה מאוד נוחות ומהיר.

פוכסול NT809 תמיכת שפות:

את מכשיר רק יכול להתקין 2 שפות, אחד הוא אנגלית, והשני אתה יכול לבחור הבא:

קוריאה, ספרדית, פורטוגזית, צרפתית, שוודי, אנגלית, הולנדי, יפני, איטלקי, גרמנית, רוסית, הונגרי, סלובקי, יווני

אנגלית היא שפת ברירת מחדל, אם אתה צריך שפה אחרת, אנא לשלוח לי את SN מספר כאשר אתה מקבל אותו (אנא הרשמה חשבון והפעלה את sn מספר ראשון), אני נעזור לך לשנות אותו.

מעל 108 + עושה, כולל האחרון 2020/2021 מודלים

כיסוי רחב יותר, לא יותר רכב תוכנת דמי!

אמריקאי כיסוי:
עבור קרייזלר, עבור דודג ', עבור Jeep, עבור פורד, עבור GM, עבור GMbrazil (עבור ברזילאי שוק רק)

אסיה כיסוי:
לאקורה, לדייהו, לדייהטסו, עבור Fordau, לfuso, לhino, עבור הונדה, ליונדאי, עבור Hyundaicv, לאינפיניטי, לאיסוזו, עבור איסוזו משאית, עבור Kia, לקסוס, למארוטי, למאזדה, מיצובישי, ניסן, לperodua, לפרוטון, לscion, לסאנגיונג, לסובארו, סוזוקי, עבור טויוטה, עבור GTR, לmahindra, עבור Tata (עבור הודו שוק רק)

אירופאי כיסוי:
לabarth, עבור אלפא, Astonmartin, לאאודי, עבור בנטלי, לנץ, עבור Bmw, בוגאטי, לסיטרואן, לדאקיה, עבור פרארי, עבור פיאט, עבור Fordeu, עבור יגואר, למבורגיני, לנצ 'יה, לנדרובר, עבור מזראטי, עבור מייבאך, למיני, לאופל, לפיג' ו, עבור פורשה, עבור רנו, לרולס רויס, לסאאב, עבור Samsung, עבור מושב, עבור סקודה, חכם, לאצן, ווקסהול, וולוו, עבור פולקסווגן, עבור Vw_Cv

השירות הטוב ביותר בשבילך!

●Remote תמיכה טכנית על ידי TeamViewer, פוכסול יעזור לך לפתור אותה בקרוב.
● 2 שנה אחריות, כל מוצר בעיה, אנא נפל לפנות.
● 15 ימים משלוח תמורה, לנסות הוא ללא חשש!

אחד-לחץ עדכון באמצעות WiFi, 18 חודשים עדכון חינם באינטרנט

משלוח עדכון באינטרנט, אתה תמיד יש את האחרון תיקוני באגים, חדש כלי רכב, חדש הוסיף פרמטרים ופונקציונליות בקץ אצבעותיך

מתקדם חומרה:

1. מסך: 7 "אלכסוני, אור קריא צבע LCD מסך; 1024*600 פיקסל
2. מערכת הפעלה: אנדרואיד 9.0
3. תקשורת ממשק: WiFi
4. חיבור: Bluetooth-תואם
5. Built-in סוללה: 4000mAh
6. זיכרון + SSD כונן קשיח: 1G + 32G

לדעת NT809 עכשיו, אתה לא צריך תהססו יותר!

במהירות לזהות רכב כישלון!

מה אתה יכול לעשות?

נתח NT809 וידאו או תמונות על Youtue/תוספות/פייסבוק/VK, לקבל מתנה נוספת!

פוכסול NT809 רשימת חבילה:

1 X NT809 עיקרי יחידה
1 X אבחון כבל
1 X OBDII מתאם
1 X USB סוג C כבל
1 X USB טעינת מתאם
1 X מדריך להתחלה מהירה
1 X מדריך למשתמש
1 X אחריות כרטיס

חוות דעת

חוות דעת על Foxwell NT809 OBD2 Car Diagnostic Scanner 28 Maintenance All System Scan EPB BMS OIL SAS ABS Bleeding OBD 2 Automotive Scan Tool סורק תקלות מקצועי חדש שנת 2022 מומלץ מעליאקספרס

אין חוות דעת למוצר זה כרגע