Vtopek 9" 4g+wifi Dsp 2din Android 10.0 Car Radio Multimedia Player Auto Stereo Navigation Gps For Mazda 3 2004-2009 With Bose - C מערכת מולטימדיה תואם מקור מבוסס אנדרואיד למאזדה 3 דור ראשון עם שיקוף מסך אנדרואיד אוטו וקארפליי לרכישה מחו"ל דרך עליאקספרס

252.00 ₪

Vtopek 9" 4g+wifi Dsp 2din Android 10.0 Car Radio Multimedia Player Auto Stereo Navigation Gps For Mazda 3 2004-2009 With Bose - C מערכת מולטימדיה תואם מקור מבוסס אנדרואיד למאזדה 3 דור ראשון עם שיקוף מסך אנדרואיד אוטו וקארפליי לרכישה מחו"ל דרך עליאקספרס 

אנא זהירות:אם המודל שלך צריך לתמוך BOSE, אנא רכישה B.

 


חומרה שדרוג:
T10/S10 מצויד משלוח קירור מאוורר, אשר יכול לשמור על פעולה יציבה אפילו בזמן טווח שימוש. אם אתה צריך מאוורר
עבור אחרים מכונות, אנא ללכת לחנות של אביזרי לרכישה.

זמן-מוגבל יתרונות:
(1) משלוח שדרוג כדי לספק לך חוויה טובה יותר.
(2) מאווררים בצע בחנות שלנו יכול לקבל מיקרופון עבור משלוח, ויכול ליהנות נוסף הנחות על רוב המוצרים בחנות שלנו.
(3) משלוח שדרוג סטנדרטי מצלמה כדי AHD מצלמה (רק עבור T3L בתוספת/T8/S18/S10/ts10/T10/T10 מקס).
(4) שדרוג חינם צבע אור כפתורים (רק עבור S10/Ts10/T10/T10 מקס).
(5) כל Vtopek רדיו תומך שיקוף חיבור של אנדרואיד ו IOS טלפונים ניידים, המסך של טלפון נייד הוא מוצג על רדיו מסך, נהיגה הוא יותר נוח ואינטיליגנטי.
S18/S10/Ts10/T10/T10 מקסימום תומך built-in אלחוטי Carplay וקווית אנדרואיד אוטומטי (T8 רק תומך wired Carplay וקווית אנדרואיד אוטומטי).
על Carplay ואנדרואיד אוטומטי: משתמשים המשתמשים Carplay ואנדרואיד אוטומטי יכול להתחבר רכב מערכת באמצעות כבל נתונים (את אלחוטי גרסת יכול להיות ישירות מחובר באמצעות Bluetooth או WiFi), כדי לממש פונקציות כגון ניווט, ביצוע שיחות, האזנה למוסיקה, שליחה וקבלת הודעות.

שאלות נפוצות רכישה:

המוצר תומך כפתורי שליטת הגה,
תומך מקורי רכב מצלמות (CANBUS הנדרש),
תומך שאינו מקורי מצלמות (תומך מרובה שלב מנגנוני),
תומך מקורי רכב פונקציות כגון מיזוג אוויר הגדרות (CANBUS הנדרש, יותר מקורי רכב פונקציות קשורים מקורי רכב)
 
הוא זה מתאים עבור המכונית שלך?
1. לבדוק מקביל דגם ושנה של מוצר ומכונית
2. להשוות את מיקום התקנה של מוצר עם המכונית שצריך להיות משודרג
3. לבדוק אם המוצר של כוח כבל ממשק הוא מתאים עבור המכונית שלך (הערה: לא כל ממשקי של מקורי רכב צריך להיות מחובר)
4. אם אתה עדיין לא יכול לשפוט, אנא שלח לנו את מקורי רכב רדיו התקנה מיקום (קדמי) תמונה ואת מקורי רדיו בחזרה ממשק תמונה אלינו


בהשוואה עם המכונית המקורית, המסך הוא גדול יותר, את הצבעים חיים יותר, וזה תומך צפייה מזוויות מרובות. החדש מסגרת נעשה על פי המכונית המקורית, אשר מתאים בצורה מושלמת עם המכונית שלך והוא קל להתקנה.
עבור מאזדה 3 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009

נדל אנדרואיד 11.0/10.0 מערכת, תמיכה יישום פיצול מסך, להפוך שלך שימוש נוח יותר, תמיכה יותר האחרון יישומים.
את האחרון טכנולוגיה, באמצעות מתקדם אנדרואיד navIgation פתרונות, תומך יותר מותאם אישית הגדרות ופותח יותר אפשרויות למשתמשים.

תומך כמעט כל אפליקציות מפה. לפני שליחת המוצרים האהובים, נוכל להתקין את מחובר האחרונים המפה של המדינה שלך בשבילך, ואת מפת יעודכן במרווחים זמן קבועים. כמובן, אתה יכול גם לבחור כדי להשתמש באינטרנט מפות.

כל רדיו מודלים תמיכה שליטת ההגה של המכונית המקורית (מודל זה ישירות שולט הגה של המכונית המקורית דרך Canbus, ושליטה הגה למידה נדרש בכמה מקרים)

S10/S18/T10/Ts10/T10 מקסימום תמיכה מרובה 4G + WIFI רשת להקות

את האחרון S10/T10/T10 מקס גרסה הוא andriod 11.0/10.0 8 core מערכת, תמיכה 4GB RAM + 32GB ,6GB RAM + 128GB ROM,8GB RAM + 128GB ROM אופציונלי, אנו נמשיך להשיק יותר חזק מכונות, נא לשים לב לחנות שלנו הודעות עבור מוצרים חדשים).

תמיכה פיצול מסך תצוגה של כל 2 יישומים, שילוב כרצונו

תמיכת וידאו DVR יישום של צף חלון, אישית את תצוגת עמדה, ולעשות שלך נהיגה ניסיון מלא של מגניב צבעים.

לספק של המשתמשים גבוה יותר המרדף של רכב אודיו שיפור
באותו זמן, סראונד יכול להיות סט, המאפשר לך לטבול את עצמך יפה מוסיקה.

Bluetooth 5.0: במיוחד ארוך-מרחק קבלה של Bluetooth אות, אות יציבה, נגד התערבות


תומך הפוך תצוגה. כאשר רכב הוא ההפוך מצב, את רדיו יהיה לעבור באופן מיידי את מסך בחלק האחורי של רכב כדי להבטיח שלך נהיגה בטיחות.

תומך חיבור כדי ADAS DVR. ADAS DVR יש מרובה מובנה מסייעת נהיגה טכנולוגיות, החדרת גבוהה-איכות TF זיכרון כרטיס להקליט כל רגע הנהיגה שלך.

יותר ויותר רכב הלאומי תקני ייצור דורש כי כלי רכב חייב להיות מצויד צמיג לחץ מכשירי אזעקה. את החשיבות של צמיג לחץ מכשירי אזעקה ניתן לראות.

חוות דעת

חוות דעת על Vtopek 9" 4g+wifi Dsp 2din Android 10.0 Car Radio Multimedia Player Auto Stereo Navigation Gps For Mazda 3 2004-2009 With Bose - C מערכת מולטימדיה תואם מקור מבוסס אנדרואיד למאזדה 3 דור ראשון עם שיקוף מסך אנדרואיד אוטו וקארפליי לרכישה מחו"ל דרך עליאקספרס

אין חוות דעת למוצר זה כרגע