Android 10 Car Radio For Nissan Juke Yf15 2010-2014 2 Din Multimedia Video Player Gps Navigation Carplay Auto Dvd Stereo Screen - מערכת מולטימדיה אנדרואיד לניסן ג'וק מומלצת לרכישה דרך עליאקספרס כולל אנרואיד אוטו וקארפליי לשיקוף מסך

252.00 ₪

Android 10 Car Radio For Nissan Juke Yf15 2010-2014 2 Din Multimedia Video Player Gps Navigation Carplay Auto Dvd Stereo Screen - מערכת מולטימדיה אנדרואיד לניסן ג'וק מומלצת לרכישה דרך עליאקספרס כולל אנרואיד אוטו וקארפליי לשיקוף מסך 

משלוח תמורה
מוכרים כי מציעים "משלוח תמורה" שירות יהיה "משלוח תמורה" סמל על שלהם פריט פרטים דף. עם "משלוח תמורה" שירות, אתה מקבל 15 ימים (על גבי על-זמן משלוח תאריך) כדי להחליט אם אתה רוצה כדי לשמור או להחזיר את פריט עבור כל סיבה, כל עוד הם אינם בשימוש, לא רחוץ שלהם להשלים עם אריזה מקורית, תגים, וכו '.

שאלות נפוצות רכישה:

המוצר תומך כפתורי שליטת הגה,
תומך מקורי רכב מצלמות (CANBUS הנדרש),
תומך שאינו מקורי מצלמות (תומך מרובה שלב מנגנוני),
תומך מקורי רכב פונקציות כגון מיזוג אוויר הגדרות (CANBUS הנדרש, יותר מקורי רכב פונקציות קשורים מקורי רכב)
 
הוא זה מתאים עבור המכונית שלך?
1. לבדוק מקביל דגם ושנה של מוצר ומכונית
2. להשוות את מיקום התקנה של מוצר עם המכונית שצריך להיות משודרג
3. לבדוק אם המוצר של כוח כבל ממשק הוא מתאים עבור המכונית שלך (הערה: לא כל ממשקי של מקורי רכב צריך להיות מחובר)
4. אם אתה עדיין לא יכול לשפוט, אנא שלח לנו את מקורי רכב רדיו התקנה מיקום (קדמי) תמונה ואת מקורי רדיו בחזרה ממשק תמונה אלינו
בהשוואה עם המכונית המקורית, המסך הוא גדול יותר, את הצבעים חיים יותר, וזה תומך צפייה מזוויות מרובות. החדש מסגרת נעשה על פי המכונית המקורית, אשר מתאים בצורה מושלמת עם המכונית שלך והוא קל להתקנה.

איך לבחור A ו-b?

אם שלך מקורי רדיו יש קטן מסך, ואת כוח יציאת כמו להלן תמונה, לבחור גרסה; אם שלך originial רדיו יש גדול מסך, נא לא לקנות


★מדוע את רדיו צריך להתקנה נוסף קירור מאוורר?
כולנו יודעים כי מקורי רדיו של רכב מצויד עם קירור מאוורר על הגב, כך את מקורי רדיו פועל מאוד יציב, אפילו תחת טמפרטורה גבוהה ארוך-טווח פעולה, אבל את מכשירי רדיו בשוק בדרך כלל רק לפזר חום דרך מתכת בחזרה פגז, זה לא יכול לענות באופן מלא את חום פיזור דרישות של המכונה, כך זה מביא הרבה בעיות, כגון מסך מגע שגיאות, חריג שידורי מוסיקה, אקראי מפעיל מחדש, וטמפרטורות גבוהות להוביל פוטנציאל בטיחות סכנות, וכו '.
במיוחדמותאם אישית קירור מאוורר
שלנו אוהדים מותאמים שלנו ניווט, אשר יכול לשרת טוב יותר אתה ולהבטיח את ביצועים של רכב רדיו. רבים לקוחות וחברים גם לבחור לקנות קירור אוהדי במקומות אחרים, אבל יהיה בעיות של אי התאמה או גבוהה צריכת חשמל, אשר יהרוס את ביצועים מצוינים של ניווט.
שלנו קירור מאוורר הוא במיוחד מוגדר עבור שלנו רכב רדיו, זה יכול טוב יותר לשמור על הביצועים שלו, היה סמוך ובטוח לשימוש זה.


2022 שדרוג חדש, את תצורה מעודכנת רשימת הוא כדלקמן (כל את פרמטרים שמוצג את שולחן יכריע)

נדל אנדרואיד 10/11 מערכת, יישום תמיכה פיצול מסך, להשתמש יותר שימושי, תמיכה יותר האחרון יישומים.


את עיקרי נהג משתמש את מפת ניווט על השמאל מסך, טייס או את אחורי ילד (דרך וידאו פלט) שעונים את תכנית הטלוויזיה האהובה על ימין מסך.

תמיכה פיצול מסך תצוגה של כל 2 יישומים, שילוב כרצונו.

תמיכת וידאו DVR יישום של צף חלון, אישית את תצוגת עמדה, ולעשות שלך נהיגה ניסיון מלא של מגניב צבעים.

תמיכה אחורי וידאו פלט, המכונית יכול עדיין לענות על צרכי הבידור של ילדי בעורף תוך התחשבות נהיגה.

את האחרון andriod 10.0 8 core מערכת, תמיכה 2GB RAM + 32GB ROM 4GB RAM + 64GB ROM אופציונלי, אנו נמשיך להשיק יותר חזק מכונות, נא לשים לב לחנות שלנו הודעות עבור מוצרים חדשים).

את ברירת מחדל מובנה התאמה הוא 12EQ (עד 32EQ), ואת צליל surround יכול להיות סט באותו זמן, המאפשר לך לטבול את עצמך במוזיקה הנפלאה.

תומך כמעט כל אפליקציות מפה. לפני שליחת המוצרים האהובים, נוכל להתקין את מחובר האחרונים המפה של המדינה שלך בשבילך, ואת מפת יעודכן במרווחים זמן קבועים. כמובן, אתה יכול גם לבחור כדי להשתמש באינטרנט מפות.

תומך הפוך תצוגה. כאשר רכב הוא ההפוך מצב, את רדיו יהיה לעבור באופן מיידי את מסך בחלק האחורי של רכב כדי להבטיח שלך נהיגה בטיחות.

אם אין לך את מקורי מצלמה, אתה יכול לקנות אותו על ידי לחיצה "לקנות עכשיו" בתמונה למטה.


תומך חיבור כדי ADAS DVR. ADAS DVR יש מרובה מובנה מסייעת נהיגה טכנולוגיות, החדרת גבוהה-איכות TF זיכרון כרטיס להקליט כל רגע הנהיגה שלך.

יותר ויותר רכב הלאומי תקני ייצור דורש כי כלי רכב חייב להיות מצויד צמיג לחץ מכשירי אזעקה. את החשיבות של צמיג לחץ מכשירי אזעקה ניתן לראות. לחץ על התמונה למטה כדי לקנות צמיג לחץ מעורר מכשיר, להתחבר רדיו, ומשוב שלך צמיג מצב בזמן אמת.

נייד טלפון קישוריות, גדול מסך תצוגה, ביצוע משחקים וקטעי וידאו יותר מהנה

תמיכת Bluetooth חיבור, חיוג Bluetooth טלפון, מיקרופון מובנה של רדיו, אפילו אם הסביבה הוא רועש, את רדיו תומך חיצוני מיקרופון חיבור, אשר יכול עדיין להבטיח שלך שיחת באיכות.

תמיכת שליטת ההגה של המכונית המקורית. לשימוש הראשון של גרסה ללא canbus, ידני מפתח למידה נדרש. את גרסת עם canbus יכול לשמש לאחר בדיקת וחיבור canbus.

כמו רדיו, את עוצמה ויציב רדיו תומך built-in מגבר שבבי עבור ערוצים מועדפים.







חוות דעת

חוות דעת על Android 10 Car Radio For Nissan Juke Yf15 2010-2014 2 Din Multimedia Video Player Gps Navigation Carplay Auto Dvd Stereo Screen - מערכת מולטימדיה אנדרואיד לניסן ג'וק מומלצת לרכישה דרך עליאקספרס כולל אנרואיד אוטו וקארפליי לשיקוף מסך

אין חוות דעת למוצר זה כרגע