Junsun V1pro Ai Voice Android Auto Radio For Mitsubishi Outlander 3 Gf0w Gg0w 2012-2018 4g Carplay Car Multimedia 2din Autoradio - מערכת מולטימדיה אנדרואיד מומלצת כוללת קארפליי ואנדרואיד אוטו למיצובישי אאוטלנדר לרכישה דרך עליאקספרס

291.00 ₪

Junsun V1pro Ai Voice Android Auto Radio For Mitsubishi Outlander 3 Gf0w Gg0w 2012-2018 4g Carplay Car Multimedia 2din Autoradio - מערכת מולטימדיה אנדרואיד מומלצת כוללת קארפליי ואנדרואיד אוטו למיצובישי אאוטלנדר לרכישה דרך עליאקספרס

 

פונקציה חדשה:

אם אתה לקנות את 4G גרסה, אתה רק צריך הפעלה קוד לשדרג כדי אלחוטי carplay, אבל אם אתה שדרוג כדי אלחוטי carplay, אתה כבר לא יכול להשתמש אנדרואיד אוטומטי. אם אתה רוצה להשתמש אלחוטי carplay, אנא פנה אלינו כדי לשלוח הפעלת קוד בשבילך.

איך לבחור/B?

אם שלך מקורי רכב תצורה ללא מצלמה ומגבר, אנא לבחור. גרסה אינו כולל canbus.

אם שלך מקורי רכב תצורה עם רגיל מצלמה 'rockford' מגבר, אנא לבחור B. גרסת B הוא הכבל הכוללת את canbus והמכונית המקורית של יציאת USB.

>> למה לבחור Junsun?

1. AliExpress למעלה 10 מותגים, Junsun הרשמי חנות יש 1300K + אוהדים, פופולרי בקרב לקוחות. המטרה שלנו היא לשמור על עבודה קשה כדי להפוך חדשני חומרה ותוכנה של מולטימדיה לרכב נגן רדיו כדי לתת לך כי אישית ניסיון.
אנו מספקים עדכונים עבור הקושחה, תוכנה, ממשק משתמש, GPS ניווט מפות עבור משלוח.

2. כל המוצרים כבר עבר בדיקת איכות קפדנית לפני המשלוח, לוודא גבוהה באיכות.

3. לאחר לאמת תשלום נשלח החוצה בתוך 24H ממחסן מקומי (האיחוד האירופי, ES,PL,RU), ביניהם, ES ו PL ניתן לשלוח את האזור האירופי כולו, ו 24H ספינה מסין מחסן עבודה יום זמן.

4. אם המוצר יש בעיה בתוך 365 ימים לאחר קבלת אישור, תמיכה עבור משלוח תמורה והחזר בתוך 15 ימים, או נחליף את חדש מכונה ישירות בשבילך, אבל אנא פנה אלינו ראשון כדי לתקשר (24H לקוחות שירות)

>> Junsun V1/V1PRO פונקציה עבור מיצובישי הנכרי 3 2012 2013 2015 2016 2017 2018

> פונקציות בסיסיות: אנדרואיד 11 + 9 אינץ HD מסך + Quad Core 1.2GHZ (שמונה core 1.8GHZ אופציונלי) + DDR3 1GB פלאש (2GB/4GB/6 GB/8GB אופציונלי) + 16 GB זיכרון (32GB/64GB/128GB /256GB אופציונלי) + WIFI (4G אופציונלי) + מראה קישור + בקרת הגה + RDS/DSP

> פונקציות מיוחדות

1. סיכה להצמיד: Junsun radios' כוח כבל הוא סיכה להצמיד, קל להתקנה;
2. מובנה Carplay/אנדרואיד אוטומטי: גישה מפת ניווט, טלפון אנשי קשר, הודעה, מוסיקה ועוד ב את רדיו, יציב וקל לשימוש;
PS:
V1C לא תמיכה;
V1 מובנה Wired Carplay ואנדרואיד אוטומטי;
V1Pro מובנה אנדרואיד אוטומטי ואלחוטי CarPlay;
3. תמיכת משענת ראש: רק Junsun V1C לא תמיכה, הגרסה אחרת לקנות אביזרי יהיה תמיכה;

> אביזרים אופציונליים
1. APP: Addtional 100 +/AI קול שליטה
2. AHD אחורי מצלמה, ADAS & נותב GPS DVR, צמיג לחץ ניטור, OBD2, מיקרופון חיצוני, RCA כבל, DAB +;

Addtional 100 + pcs ממשקי משתמש יכול להיות לבחור, לשנות את UI כמו מצב הרוח שלך; להחיות את שלך נהיגה חיים, משלוח עדכון וניתן להשתמש 2 שנים.
PS: יישום זה לא מתאים לכל את רדיו גרסה, אנא להתייעץ איתנו לפני הרכישה

>> ADAS פונקציה: נתיב סטייה אזהרה & קדמי רכב תזכורת & קדמי מרחק אזהרה.

>> שלט רחוק פונקציה: אתה יכול לבדוק מעקב מידע וחניה מיקום על הטלפון שלך; מה יותר אם אתה לקנות המיוחד DVR, אתה יכול לקחת תמונה מה יקרה סמוך המכונית שלך; ביצוע טיול שלך בטוח, כיף, ונוח.

PS: אנא פנה אלינו כדי לקבל Junsun באינטרנט תוכנה.

פשוט להתחבר עם הטלפון שלך המאפשרים לך לגשת מפת ניווט, טלפון אנשי קשר, הודעה, מוסיקה ועוד. אתה יכול להתעורר Siri לעזור גישה אלה פונקציות, בדרך זו, אתה יכול לא רק להפחית את הזמן משעמם בנהיגה, אבל גם מאוד להגדיל את ההנאה של נהיגה.

PS: V1 תמיכה wired Carplay, V1PRO תמיכה אלחוטי Carplay;

מובנה wired אנדרואיד אוטומטי, Google קול עוזר יעזור בכל יום. לבצע שיחות, לבדוק הודעות,
תשובה חזרה, להשתמש מוסיקה apps, כל תוך שמירה על הידיים שלך על ההגה.

מה שהופך את הטרבל חלק יותר, הבינוני עשיר יותר ואת בס מלא יותר. תמיכה אקולייזר וכוונון מצב. צליל טוב יותר מביא טוב יותר מסע.

PS: זה dso UI הוא קח מ V1PRO (2 + 32GB) גרסה;

לקנות את אביזרי מעקב כדי לאפשר לך להתחבר נוסף מכשיר, המאפשר הנוסעים שלך כדי לצפות בסרט או לשחק וידאו משחקים במושב האחורי.

Junsun יש מותקן מראש מפות מקוונות והוא באופן קבוע משלוח לעדכן; ותמיכה אמת זמן כביש תנאים כאשר חיבור עם אינטרנט.

אתה יכול להשתמש לנווט ויישומים אחרים באותו זמן, כגון האזנה למוסיקה או הפעלת ADAS dvr פונקציות ect. לבצע פעולה יותר נוח.

כאשר היפוך המכונית באופן אוטומטי מתג הפוך מסך עם החניה קו כדי להבטיח את בטיחות.

חם וטיפים חשובים:

1). המכשיר צריך חיפוש לווין הצלחה בפעם הראשונה, ואז זה יהיה עדכון זמן,

2). אנא הבן כי את מערכת ויישומים מותקנים מראש ייקח חלק זיכרון; אם להתקין רוסיה מפת ייקח על 3GB; אם להתקין אירופה מפה, מערכת ייקח כ 7GB;

3). זה הוא את כבל מיקום תרשים:

1. למה יש לך כזה נמוך מחירים בחנות שלך?
יש לנו מפעל בסין, והחלקים העיקריים; אנחנו ייצור מכשירים (לדוגמא, מסך וראש יחידה, וכו ') במפעל שלנו. ובכך, את עלות של מוצרים הוא נמוך מזה של חברה אחרת. את אחרים ורוב חשוב הסיבה נמוך מחיר הוא הרצון שלנו אנא רכב DVD קונים.

2. מה ההבדל בין WiFi ו 4G גרסה?
המכשיר יש navigator, לשחק מוסיקה, לעזור פרק פונקציה, וכו '. עם זאת, על מנת לחבר את רדיו לאינטרנט, תצטרך להשתמש בטלפון החכם כמודם. לכן, עבור אלה בעלי הרכב שפעילים להשתמש באינטרנט בעת נסיעה, מומלץ רכישת מכשיר עם 4G. מאז אם כל הזמן לשמור את הטלפון מודם מצב, זה יהיה במהירות פריקה.

3. אם אתה לא אוהב את מוצר, הוא זה אפשרי להחזיר?
אם אתה לא באמת מרוצה עם הרכישה, אתה יכול להחזיר את הסחורה. לשלוח אותו שלנו מחסן ברוסיה/ספרד/סין; As להחזר, אם זה יהיה בלתי אפשרי כדי להחזיר את הכסף דרך Aliexpress, אנו נחזיר לך על כרטיס. אל תדאגו, אנחנו ערך שלנו מוניטין מאוד ויש ולכן אנחנו מנסים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו.

4. איך להגדיר את בקרת הגה
> 1G + 16G/2G + 32G WIFI גרסה
הגדרה-רכב infotainment-SWC-לחץ clearall ראשון --- ואז לחץ על סמלים, כאשר היא מהבהבת, לחץ על כפתור על ההגה כדי להתאים את סמל. לאחר למידה מוצלח, זה יהיה שינוי צבע
> 4G + 64G גרסה
הגדרה-genaral-הגה הגדרה
אנא לחץ על כפתור על ההגה, ובה בעת לחץ על כפתור על מסך כדי להתאים, זה יהיה שינוי צבע לאחר התאמה.
הערה: אם ההזמנה שלך מגיע עם canbus, אנא ללכת כדי להגדיר את canbus סוג, אז את כפתור יכול לעבוד, אנא צור קשר שלנו שירות לקוחות לעזרה.

5. איך לחבר את אחורי מצלמה?
1) אדום כבל ① מחובר גיבוי אור "+"
2) שחור כבל ② מחובר גיבוי אור "-"
3) את היפוך זיהוי כבל ④ (צבע חום) הוא מחובר אדום כבל ③ אשר המשתרעת את וידאו קלט כבל
4) ⑤ כבל אינו צריך להיות מחובר

חוות דעת

חוות דעת על Junsun V1pro Ai Voice Android Auto Radio For Mitsubishi Outlander 3 Gf0w Gg0w 2012-2018 4g Carplay Car Multimedia 2din Autoradio - מערכת מולטימדיה אנדרואיד מומלצת כוללת קארפליי ואנדרואיד אוטו למיצובישי אאוטלנדר לרכישה דרך עליאקספרס

אין חוות דעת למוצר זה כרגע