New Portable Cob Led Flashlight Usb Rechargeable Work Light Magnetic Lanterna Hanging Lamp With Built-in Battery Camping Torch - P מנורת לד מתקפלת לעבודה במוסך ובבית - מעולה גם בתור תאורת חירום! מנורת לד איכותית נטענת וקומפקטית מומלץ לרכישה דרך עליאקספרס

10.00 ₪

New Portable Cob Led Flashlight Usb Rechargeable Work Light Magnetic Lanterna Hanging Lamp With Built-in Battery Camping Torch - P  מנורת לד מתקפלת לעבודה במוסך ובבית - מעולה גם בתור תאורת חירום! מנורת לד איכותית נטענת וקומפקטית מומלץ לרכישה דרך עליאקספרס

 

☑️תאורת לד חזקה
☑️3 מצבי תאורה 
☑️סוללה חזקה לאורך זמן
☑️מגנט חזק בבסיס
☑️ניתן לקפל 360 מעלות את הלד
☑️טעינה דרך USB
☑️אפשרות תליה

 

 

חדש נייד COB LED פנס USB נטענת עבודה אור מגנטי Lanterna תליית מנורת עם Built-in סוללה קמפינג לפיד

מפרט:

LED נייד עבודה אור
דגם: גדול, קטן
הנורה: 1 * COB אור רצועת + 1 * LED
5 מצבים: גבוהה COB LED, נמוך COB LED,LED, אדום אור (לחיצה ארוכה), פלאש אדום אור
חומר: פלסטיק + מתכת
גודל:
גדול: 14.8*4.7cm
קטן: 11*3.6cm
אספקת חשמל: built-in סוללה

על פריט זה:

【 360 תואר סיבובי 5 תאורה Modes】The פנס יש ייחודי 360 תואר לסובב עיצוב לספק רב זווית תאורה, לעבוד בצורה מושלמת גם בכתמים חזק. זה led פנס יש 5 מצבי תאורה: מול אור מצב/מצב אור גבוה/נמוך אור מצב/אדום אור מצב/אדום אור מהבהב. (ארוך לחץ על מתג לחצן כדי לעבור אדום אור מצבים).

【USB נטענת וסופר ארוך עבודה Time】 מובנה 18650 סוללה נטענת (2000 mAh), לנעימים סוללה חיים, 4 Pcs USB כבל כלול, נטענים על ידי יציאת USB (כלול מחשב, בנק כוח, AC מתאם, ומטען לרכב), זה רק לקח בערך 3 שעות כדי לחייב אותו במלואו מאפס סוללה. זה led עבודה אור עד 3-6 שעות בגובה אור מצב, 10-16 שעות נמוכות אור מצב לאחר טעינה מלאה.

【Upgrade סופר חזק מגנט בסיס & Hook】The מגנטי תחתון יש חזק להחזיק המגנטי אורות יכול להיות תקוע לכל מתכת פלדה, הם יחזיקו במקום כאשר עבודה במקומות צרים. הוו הוא מאוד נוח לך לשים זה עבודה אור בכל מקום ולעשות שלך יד משלוח כדי לסיים את העבודה.

【Durable חומר Portable】This led עבודת אורות הוא עשוי קשה גומי, נגד זיעה ומניעת החלקה, את ראש הוא אלומיניום אשר מתפוגג חום ביעילות, מאריך את החיים של המנורה. הודות מתקפל עיצוב, את גריל אור הוא קל לנשיאה והוא קטן כאשר מקופל ויכול להיות ממוקם חולצה או מכנסיים כיס, מושלם עבור שיפוצניק, רתך, שרברב, ומקצועי מכונאי.

【Waterproof ונרחב Used】 מים עמיד, להבטיח את חירום אור עובד בסדר על גשום או שלג ימים. את עבודת COB אור הוא מושלם עבור רכב תיקון, חירום, קמפינג, נסיעות, טיולים, דיג, CNC מחרטות, תחזוקה, סדנה, מוסך, הפסקות חשמל, בית תאורה, עבודה בלילה ועובד תחת הוד. (אבל לא לשים במים)

 
 

חוות דעת

חוות דעת על New Portable Cob Led Flashlight Usb Rechargeable Work Light Magnetic Lanterna Hanging Lamp With Built-in Battery Camping Torch - P מנורת לד מתקפלת לעבודה במוסך ובבית - מעולה גם בתור תאורת חירום! מנורת לד איכותית נטענת וקומפקטית מומלץ לרכישה דרך עליאקספרס

אין חוות דעת למוצר זה כרגע