טורבו לד מומלץ ואיכותי לקניה דרך אליאקספרס BraveWay Car Lights LED H7 16000LM H11 LED Lamp for Car Headlight Bulbs H4 H1 H8 H9 9005 9006 HB3 HB4 Turbo H7 LED Bulbs 12V 24V

80.00 ₪

 

מפרט:

יתרונות: מיני גודל; סופר בהיר; ברור אור גבול חבילה כוללת 2 נורות LED (זוג אחד). שיעור ה-IP: IP 67 מתח: DC 9-32V(12V, 24V) צבע טמפרטורה: 6500K חיים הפעלה: >30000hrs טמפרטורת הפעלה: (-40, + 80) צלסיוס חומר: תעופה 6063 אלומיניום פרופיל אור כוח: 40W לום: 16000LM/לכל זוג. (ייתכן שיש ± 5% הבדל עם נתונים) תקע סוג: קרן אחת: H1, H7, H8 = H9 = H11 = H16JP, HB3(9005), HB4(9006), H3. Hi-Lo קרן: H4(9003)(HB2). נסה להתאים את נורות כדי לקבל יותר טוב אור דפוס כאשר התקנה. מועמדות: פנס (קורה גבוה, נמוך beam); ערפל אור; אופנוע פנס. אנא ודא מה מחבר שאתה צריך לפני שאתה משלם.

מתאם וcanbus

מתאם: שלנו נורות הם stardand מחברים, בבקשה לקנות את מתאמים נוספים בחנות שלנו אם המכונית שלך צריך מתאמים.((כמה מכוניות באמצעות H7 עשוי צריך מתאמי)) Canbus: שגיאת משלוח עבור 95% מכוניות. ((לא מתאים מיוחד מכוניות, לדוגמא: לא עבור גרמניה מכוניות, לא עבור וולוו, לא עבור מושב, לא עבור סקאניה וכן הלאה...) ) כך עבור ביותר של מכוניות, לא צריך לקנות canbus חיצונית.

 

Q & A

ש: כאשר נשלח את ההזמנה? : אנחנו נשלח את הסדר בתוך 1-2 ימי עבודה, לאחר התשלום. ש: האם אני צריך לשלם סיקול מותאם אישית מסים? : לא ש: עושה לד פנס עיוור את נהג המתקרב? : לא ש: האם את led פנס יש רדיו התערבות? : לא ש: האם את פנס מאוורר לעשות רעש חזק? : לא ש: האם זה led hedlight מתאים למכונית שלי? : מתאים, אבל אתה צריך לאשר את מחבר סוג של שלך מקורי הלוגן הנורה. ש: האם זה הנורה להראות שגיאה שלי מרכז שליטה? : את led פנסי תואם עם 95% + 'כלי רכב מערכת, אבל עומס נגדים (מפענח) עשוי זקוקה לכמה כלי רכב מיוחדים. אם אתה צריך את מפענח, בבקשה לקנות אותו בחנות שלנו. ש: אני יכול להחזיר את מוצר אם אני לא אוהב את זה? : אנו לספק 15 ימים משלוח תמורה עבור 16 מדינות (Russain פדרציה, צרפת, ספרד, הולנד, פולין, דרום קוריאה, בריטניה, ארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, גרמניה, איטליה, ברזיל, ישראל, ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות). אתה יכול לחזור פריטים עבור כל סיבה לאחד מקומי מחסנים, כל עוד הם אינם בשימוש, לא רחוץ therir מקורי מצב-להשלים עם האריזה המקורית tages, וכו '. זכור לבחור "מקומית קלה להחזיר" כסיבה לחזור. לאנשים לא שייך 16 מדינות, אנחנו לא aceept משלוח להחזיר את מוצרים אלא אם אתה מוכן לשלם עבור עלות המשלוח חזרה. ש: האם פריט זה יש אחריות? : כן, לספק 1 שנה אחריות. תנאי אחריות: 1. אחריות זו מכסה את פגמים כתוצאה חלקים פגומים, חומרים או ייצור, אם פגמים אלה מתגלים במהלך תקופה של 12 חודשים ממועד הרכישה. 2. את אחריות מכסה רק את מוצרי נמסר על פי חוקי באינטרנט הזמנות, אבל לא שלהם התקנה. 3. המוצר הוא נחשב פגום אם זה לא מצליח לבצע את פונקציות לעיל מפרט או עולה על נומינלי ממוצע שיעור כישלון. 4. האחריות אינה מכסה את רגיל הפחתה של אור פלט וshift של אור צבע טמפרטורת במהלך את תוחלת חיים של LED שבבים. 5. את אחריות אינה מכסה נזק בשל רשלנות, שימוש לרעה, או תקינה. 6. את אחריות כשלים מייד כאשר יש שינויים או תיקונים נעשה ללא אישור מראש מאתנו. אחריות טענות: אל תהסס לפנות אלינו להגיש תביעת אחריות, אם אתה מאמין אתה חווה מוצרים פגומים. את שירותי אחריות יינתן מייד על פגישת בתנאים הבאים: 1. להפסיק את שימוש של מוצרים פגומים ולדווח את טכני בעיות אלינו. 2. לספק הוכחת הרכישה שמתאים את מספר ההזמנה, מוצר מספר סידורי או אחרים מספרים עבור מוצר זיהוי ותאריך של הרכישה. 3. תמונה או וידאו של מוצרים פגומים, עם לפחות אחד מסגרת שבו את מוצר פריט שלה בשלמותה מספר סידורי הם כל שנתפסו. ברגע תביעת אחריות הוא תוקף, ואנו שולחים לך תחליף, או לעשות חלקי או מלא בהתאם לחומרה של פגמים. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לחייב את עלות עבור ומספק החלפה. אנא קשר שלנו שירות לקוחות צוות עבור סיוע נוסף.

חוות דעת

חוות דעת על טורבו לד מומלץ ואיכותי לקניה דרך אליאקספרס BraveWay Car Lights LED H7 16000LM H11 LED Lamp for Car Headlight Bulbs H4 H1 H8 H9 9005 9006 HB3 HB4 Turbo H7 LED Bulbs 12V 24V

אין חוות דעת למוצר זה כרגע