Car DVRS Dash Cam with Rear View Camera Car Video Recorder Full HD Night Vision 2 Camera Recorder with G sensor A129DUO Dashcam מצלמת הדרך המומלצת ביותר ברשת לקניה דרך אליאקספרס

486.00 ₪

1_06

מקורי Viofo A129 Duo כפולה ערוץ Wi-Fi מלא HD 1080P DVR מצלמת דאש מצלמה וידאו מקליט אחורית חיישן IMX291 אופציונלי GPS

תכונות עיקריות:

1. Dual ערוץ מלא HD 1080P תמיכה כפולה ערוץ כדי להקליט מול כביש ובגב של הכביש מקיף באופן מלא HD 1080P 30fps עבור שני קדמי ואחורי מצלמה. תמונה ברורה באיכות כדי לחסוך כל פירוט מקיף. 2. סופר לילה גרסה את Sony Starvis תמונה חיישן מביא יוצא דופן לילה גרסה בהשוואה אחרים תמונה חיישן ורשומות כל פירוט בלילה. עם FOV 1.6 ו 140 ° רחבה זווית עבור ערוץ כפול, את dashcam שומר איזון עם מבט רחב יותר ונהדר תמונה באיכות. 3. Dual-band Wi-Fi Built-in dual-band Wi-Fi עבור הגדרת את dashcam כמו גם צפייה, הורדת ושיתוף וידאו על VIOFO APP. את 2.4GHz ו 5GHz dual band Wi-Fi מביא מהירות העברה מהירה יותר כדי להוריד קטעי וידאו טלפון. 4. מתקדם חניה מצב A129 Duo IR יש 3 דגמים עבור חניה מצב, אוטומטי-אירוע זיהוי, אשר כולל שנאגרו חניה מצב כדי לחסוך 15s לפני ו 30s לאחר אירועים, זמן-מנורות הקלטה, נמוך bitrate הקלטה כדי לענות על צרכי שונים במהלך חניה. 5. GPS ו-bluetooth שלט רחוק GPS לוגר משמש כדי כולל את נתוני המיקום להקליט קטעי וידאו. ליהנות ומסלול שלך מסע מראה מהירות, מסלול וזמן נתונים על השמעה באמצעות טלפון או מחשב. Bluetooth שלט רחוק יכול להתחיל חירום הקלטה באופן ידני יותר נוח ובטוח יותר.

ערוץ כפול מלא HD הקלטות

את כפולה Sony Exmor חיישני תמונה בתוך קדמי ואחורי מצלמות לתת מפורט מלא HD 1080P רזולוציה הקלטה עם רעש נמוך בכל תנאי תאורה. התאמת חיישנים משמשים בחזית ובגב מצלמות כך וידאו פירוט וצבעים יתאימו בעת מוצג לצד כל אחר או כאשר באמצעות PIP (תמונה בתוך תמונה).

SONY EXMOR R STARVIS חיישן תמונה

את Sony Exmor R Starvis תמונה חיישן בתוך A129 רשומות ברור צבעים מרהיבים עם פירוט עשיר בכמעט כל תאורת מצב.

להקה כפולה 2.4GHz & 5GHz WIFI

Dual-band Wi-Fi מצלמה הוא מסוגל לשדר בכל של שני שונה סטנדרטי תדר טווחים, את היכולת לנצל 5 GHz על להקה כפולה מצלמה עוזר למנוע הפרעה אלחוטית, ובכך את A129 יש יותר יציב WiFi אות ומהיר יותר WiFi מהירות.

2.0 ''HD מסך

את 2.0 "HD מסך מאפשרת התקנה קלה והשמעה של קטעי וידאו כמו אלטרנטיבה נוחה כדי באמצעות Wi-Fi וטלפון חכם.

חיצוני GPS

החיצוני GPS מודול יכול להקליט שלך מהירות ומסלול נתוני וידאו קובץ המאפשר תואם לצופים תצוגה את נתונים על השמעה. זה יהיה גם לשמור את מצלמה של שעון מסונכרן עם GPS זמן כך את קבצי וידאו כהלכה זמן חותמת.

CPL מסנן (אופציונלי)

אופציונלי CPL (המקטב עדשה) יכול לשמש כדי להפחית השתקפויות וסנוור מזכוכית החלון כביש משטחים יכול אחרת נזק תמונה איכות, זה עובד באותו אופן כמו מקוטב משקפי שמש.

Bluetooth שלט רחוק

עם Bluetooth שלט רחוק רכוב במיקום נוח על לוח המחוונים שלך אתה יכול בבטחה להגן על אירועים חשובים מפני להיות מוחלף, ללא צורך לקחת את העיניים מהכביש. (אופציונלי)

קבלים אספקת חשמל

את קבלים אספקת חשמל יש רחב יותר טמפרטורת טווח יותר מאשר מצלמות המשתמשים סוללות, נותן פעולה אמינה בחום של אוסטרלי קיץ וקפוא אלסקה חורפים.

חניה מצב

הגנת בכל העת עם הקלטה זה מופעל על ידי תנועה והשפעה זיהוי.

רשימת אריזה

• 1 x A129 מול מצלמה • 1 x A129 אחורי מצלמה • 1 x אחורי מצלמה כבל 6m • 1 x מטען לרכב • 1 x מיני USB כבל נתונים • 2x3M מדבקה למצלמה קדמית • 2x3M מדבקה עבור אחורי מצלמה • 5 x קליפים • 1 x הר למצלמה אחורית • 1 x Trim הסרת כלי • 1 x מדריך למשתמש • 1 x GPS הר (אופציונלי) אביזרים אופציונליים: GPS הר, CPL, HK3, Bluetooth שלט רחוק, מיקרו SD כרטיס, 55cm אחורי מצלמה כבל

חוות דעת

חוות דעת על Car DVRS Dash Cam with Rear View Camera Car Video Recorder Full HD Night Vision 2 Camera Recorder with G sensor A129DUO Dashcam מצלמת הדרך המומלצת ביותר ברשת לקניה דרך אליאקספרס

אין חוות דעת למוצר זה כרגע