Baseus Car Jump Starter Device Power Bank Emergency 12000mAh High Power 12V Car Battery Booster Auto Starting Device בוסטר התנעה מומלץ דגם חדש ומשופר של חברת Baseus

-2%
BASEUSPRO5
180.00 ₪

Baseus Car Jump Starter Device Power Bank Emergency 12000mAh High Power 12V Car Battery Booster Auto Starting Device בוסטר התנעה מומלץ דגם חדש ומשופר של חברת Baseus 

 

מגיע עם 12000mAh 1000A , זרם פיק 1000A ויורד אל 600A, גודל הסוללה 12000mAh שיכולה לשמש גם כסוללה ניידת לכל דבר שמקבל מתח דרך USB.

מניע בשניות את הרכב, מתאים למזג אוויר קיצוני, עד 50 התנעות של רכב בסוללה אחת מלאה.

כוללת תצוגת אחוז סוללה בחזית ופנס עם כמה מצבי תאורה.

יודע לשמור על מתח יציב בהתנעה ושומר על המצבר ומערכת החשמל ברכב.

 

1000A שיא הנוכחי, להתניע מייד

מכונית יכול להיות לקפוץ התחיל בשנייה כאשר הסוללה נמוכה בגלל השיא הנוכחי עד כדי 1000A וכוח חזק. פיצוץ הוכחה תאים עם קצב פריקה גבוהה נועדו עבור מכונית להתחיל ויכול לעמוד גבוהה זרימה פנימית.

עוזר טוב עבור בנזין/דיזל כלי רכב

זה קפיצת starter הוא מצויד 4 מחרוזות של תאי סוללה, אשר יש חזק לקפוץ להתחיל ביצועים מאשר קונבנציונלי 3 מחרוזות של תאי סוללה, מתן כוח חזק עבור גדולה עקירה דיזל ובנזין כלי רכב. לא משנה כמה גדול עקירה, את רכב יכול עדיין להיות jumpstarted על ידי לחיצה אחת כפתור, חיסכון עצמך מפני ההמתנה אינסופית. תמיכת 12V/6.0L בנזין כלי רכב 12V/3.5L דיזל כלי רכב

Jumpstart כלי רכב אפילו ב-20 °C

קצב פריקה גבוהה תאים עם חכם אספקת חשמל IC לאפשר את קפיצת starter לעבוד כרגיל בטמפרטורה הנמוכה. Built-in הגנת טמפרטורת התנגדות פועל גם ב גדול טמפרטורת הבדל סביבת, ללא נזק לרכיבים בשל נחשול וundervoltage. תמיכה עבודה ב-20 °C כדי 60 °C

תשלום ברגע ולהשתמש 50 פעמים

באופן מלא לחייב את 12,000mAh קיבולת גבוהה ליתיום פולימר סוללה פעם אחת לשימוש חוזר ונשנה. בדיקות ציין כי את במלואה קפיצת starter יכול להתניע טויוטה כתר מלכותי 3.0 עם באופן טבעי להישאף מנוע יותר מ 50 פעמים.

0.05mA של צריכת חשמל נמוכה, מאוד ארוך חיי סוללה

גדול-קיבולת סוללות נמוכה-כוח הנוכחי להפוך סרק צריכת חשמל נמוך כמו 0.05mA. זה יכול לשמור על 85% של סוללה לשנה מעצמה מלאה אז זה עדיין עובד אם אתה תשכח תשלום זה במהלך השנה.

מדויק תצוגה דיגיטלית של סוללה אחוז

רק מגע כפתור לדעת הנוכחי סוללה אחוז על חכם דיגיטלי תצוגה וגובה זה בהתאם.

רב תפקודי מגן הצתה מלחציים לשימוש בטוח

הצתה אינטליגנטית מלחציים עם שמונה בטיחות הגנה מגיע עם את מוצר, אשר הם עד תקני בדיקות מאובטחת יותר שימוש.

גם קפיצת Starter ובנק כוח

את גוף מצויד רב תפקודי ממשק עבור להתניע וגם אספקת חשמל. זה יכול לשמש כוח בנק כדי לספק חשמל עבור טלפונים מוצרים דיגיטליים אחרים, באמצעות סוג-C ממשק עם 5V/3A פלט עבור טעינה כמה מחשבים ניידים.

בקרת איכות קפדנית, תשע בטיחות הגנות

מוצר זה יש תשע הגנה עיצובים, אשר עובר בדיקות קפדנית ברמות שונות כדי לספק ערבות חזקות עבור שלך בטוח נסיעות. אנחנו מתעקשים על בדיקות המוצרים שלנו עם סטנדרטים גבוהים יותר מאשר את תעשיית ממוצע, ועברו רבים בינלאומי בטיחות אישורים.

לשמור על שיפור כדי ליצור ייחודי עיצוב

מקל כדי הקלאסי ספורט רכב עיצוב כדי ליצור שונה חירום קפיצת starter. שילוב של צד קדמי עיצוב ואורות של ספורט מכוניות, ומתכת מרקם יוצר מראה מושך את העין וביצועים גבוהים.

המשתמשים יכול להתניע ב 3 שלבים פשוטים

1. הכנס את הצתה אינטליגנטית מלחציים לתוך EC5 ממשק של קפיצת starter, והמהדק נורית חיווי באדום וירוק לסירוגין. 2. לפתוח את מכסה המנוע, וקליפ את חיובי ושלילי הצתה מהדק חיובי ושלילי אלקטרודה של המכונית סוללה בהתאם. 3. להיכנס רכב ולהתחיל אותו. לאחר הפעלת המכונית, בבקשה להסיר את קפיצת starter מייד.

חוות דעת

חוות דעת על Baseus Car Jump Starter Device Power Bank Emergency 12000mAh High Power 12V Car Battery Booster Auto Starting Device בוסטר התנעה מומלץ דגם חדש ומשופר של חברת Baseus

אין חוות דעת למוצר זה כרגע