Launch X431 Creader VII Plus Car Diagnostic Tool Auto Scanner Engine Transmission ABS SRS Airbag Scan Tools Automotive Scaner סורק תקלות מקצועי של לאנצ' מומלץ למוסכים קטנים - קורא תקלות מנוע, גיר, כריות אוויר וברקסים

467.00 ₪
 

Launch X431 Creader VII Plus Car Diagnostic Tool Auto Scanner Engine Transmission ABS SRS Airbag Scan Tools Automotive Scaner סורק תקלות מקצועי של לאנצ' מומלץ למוסכים קטנים - קורא תקלות מנוע, גיר, כריות אוויר וברקסים

אחד הסורקים המשתלמים ביותר של חברת לאנצ', יודע לאתר ולאפס את כל סוגי התקלות ברכב.
מתאים במיוחד למוסכים קטנים ואנשים פרטיים.
כולל מסך גדול וצורת מחשב עם קייס נייד.
נוח וקל לשימוש עם עדכונים של חברת לאנצ'.
 
לקניה דרך איביי - לחץ כאן
לקניה דרך אליאקספרס - לחץ כאן 
 
 

השקת Creader VII + אבחון סריקת כלי רכב אוטומטי קוד קורא עם מלא OBD2 פונקציות מנוע/שידור/ABS/SRS אבחנות

את Creader VII + מסייע למשתמשים לקרוא וברור קודי ולהציג נתונים חיים ב2 מנוע ושידור עבור 2006 וחדשים יותר כלי רכב, ב דרך קלה ויעילה. יתר על כן, זה כלי אבחון תומך מלא OBD2 פונקציות כדי גם ניטור את פליטות רכב ולכבות לבדוק מנוע אור.

1. לבצע מנוע ותמסורת אבחנות

מדריכי לך לגלות בעיות במנוע, לבדוק שלה בזמן אמת הפעלה מצב, ולכבות אזהרת אור לוודא מנוע לעבוד כמו שצריך ובבטחה;

מספק לך עם פתרונות לבעיות מאובחן ב את שידור מערכת אשר שומר את מנוע של פלט בצורה אופטימלית מתאים כדי את מהירות עומס;

2. לבצע ABS וsrs אבחנות

זה אבחון כלי מאפשר לך לקרוא קודים, קודים ברורים, ולקרוא נתונים חיים ב2 משלים איפוק מערכת (כרית אוויר) כדי להבטיח זה עובד בסדר ונגד החלקה בלימה מערכת כדי למנוע את גלגלי להיות נעול או בלתי מבוקר החלקה, כמו גם כיבוי האזהרה אור.

3. מלא OBD2 פונקציות

זה תומך בכל 10 מצבי מבחן OBD2 פונקציות, כגון קריאה וסליקה קודי, לחיות נתונים, להקפיא מסגרת, O2 חיישן מבחן, מבחן לפקח על הלוח, ועוד בשבילך כדי לאבחן OBD מערכת, לכבות בדוק מנוע אור, ויש לי פליטה מבחן.

4. תואם עם נרחב מכוניות

את VII + סורק עובד על רוב אמריקאי, אסיה ואירופה רכב מודלים להלן: פורד, GM, קרייזלר, בנץ, ב. מ. וו, פולקסווגן, אופל, וולוו, פיאט, Landover, סיאט, סקודה, אאודי, פורשה, סאאב, יגואר, סוזוקי, הונדה, מיצובישי, ניסן, טויוטה, מאזדה, יונדאי, קאיה, סובארו, אינפיניטי, לקסוס, אקורה, Isuzu.

5. תמיכה רב לשוני:

אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, רוסית, יפנית, פורטוגזית

6. עדכון שלך סורק בחינם

אתה יכול לעדכן את אבחון סריקת כלי ולקבל תיקוני באגים, פונקציות ומשופרות יותר דגמי מכוניות זמינים ללא כל עלות נוספת. עדכון הוא רק נתמך על ידי Window7/8/10 OS. יתר על כן, באמצעות הדפסת פונקציה, אתה יכול לשתף חשוב נתונים עם חברים או אנשי מקצוע!

חוות דעת

חוות דעת על Launch X431 Creader VII Plus Car Diagnostic Tool Auto Scanner Engine Transmission ABS SRS Airbag Scan Tools Automotive Scaner סורק תקלות מקצועי של לאנצ' מומלץ למוסכים קטנים - קורא תקלות מנוע, גיר, כריות אוויר וברקסים

אין חוות דעת למוצר זה כרגע